Pages

Tuesday, August 18, 2009

Gerai konvo Pemadah "Citarasa Jelapang Padi" Meriah

Meriah!.suasana di gerai Permadah

16 Ogos 09 :/ Universiti Malaya. Festival konvokesyen Universiti Malaya (Feskum 09) telah melabuhkan tirainya semalam. Feskum yang bermula pada 6 Ogos yang berlangsung selama 10 hari sehingga 15 ogos 09.Festival yang berlangsung setahun sekali ini merupakan majlis bagi meraikan kejayaan mahasiswa menamatkan pembelajaran mereka di menara gading.Pelbagai aktiviti dan pertandingan telah di adakan sepanjang Feskum kali ini antaranya pameran autoshow,gerai-gerai jualan,pertandingan futsal,forum,ceramah agama,paintball dan lain-lain.Bertemakan “keilmuan disanjung,kecermelangan dijinjung” feskum 09 berbeza dengan feskum pada tahun sebelum ini dimana aktiviti-aktiviti sepanjangnya lebih bersifat ilmiah sejajar dengan mahasiswa itu sendiri.


Gerai Konvo Permadah atau nama kormesilnya citarasa Jelapang Padi telah berjalan dengan jayanya. Tahniah dan syabas di ucapkan kepada pengarah gerai konvo Engku Afizi dan Syakilaisma serta ajk-ajk gerai konvo yang bertungkus lumus dalam menjayakan projek tersebut,juga tidak dilupakan kepada seluruh ahli adik beradik Permadah dan alumni Permadah yang sentiasa menjadi penyokong dan pendokong kuat Permadah

mai mai mai,tak banyak dah nie..Kerang bakar panas..

Chef char ko teaw saudara Malik dan Yazid

Pelbagai sajian menarik di jual di gerai citarasa Jelapang Padi antaranya Nasi Ayam,laksa Kedah,Bihun Sup,mee sup,roti jala kak syakila,nasi lemak,kerang bakar,char ko teaw dan banyak lagi.Terima kasih di ucapkan kepada chef-chef Permadah Abg Bob (Ridwan),kak syifa,abg zahirudin,kak salwa dan lain-lain.

"Chef ayeq" saudara husni dan Azmi..pakar pelbagai air dan minuman

para chef masakan Permadah

Mantan Pimpinan turut hadir memberi sokongan ( turut kelihatan Presiden Permadah saudara Hafiz berbaju biru)

0 KOMEN: