Pages

Thursday, October 08, 2009

Festival Mahasiswi Universiti Malaya (FEMINA)

Sukacita, pihak Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya julung-julung kalinya akan mengadakan projek Festival Mahasiswi Universiti Malaya (FEMINA) 2009 bermula dengan kempen pada 12 Oktober hingga 17 Oktober 2009 dan forum dan diskusi bermula 16 Oktober hingga 18 Oktober 2009 bertempat di Kompleks Perdanasiswa Universiti Malaya.



Dengan membawa fokus 'life planning' dan bertemakan 'shaping a meaningful life', FEMINA membariskan ahli panel yang hebat dan berpengalaman di dalam bidang masing-masing dalam mengupas isu-isu yang bersesuaian dengan tema. Antara tajuk yang akan dibincangkan ialah :

Meaning of successful life for woman"

“What women needs in life”

“Women and Reality of Malaysia

“Women Producing Great Generation”

What Men Should Know, What Women don’ t Know”

Objektif penganjuran FEMINA ’09 merangkumi dari sudut intelektual, kemahiran, perpaduan dan nilai moral. FEMINA ’09 mendukung tanggungjawab dalam melahirkan individu yang terdiri daripada mahasiswa/i seluruh negara yang memiliki rasa sedar dan cakna kepada realiti semasa, juga menekankan kepentingan merancang kehidupan pada masa hadapan untuk membantu negara terus mencapai kemajuan sejajar dengan seruan kerajaan bersesuaian dengan tema FEMINA `09.

Antara lain, target yang ingin dicapai bagi FEMINA `09 ialah :

  • Resolusi Pertama Majlis Mahasiswi Nasional (MASISNA)
  • Pelancaran MASISNA oleh Y.B Senator Dato’ Seri Shahrizat Abd Jalil
  • Sumbangan dana kepada yayasan kebajikan FEMINA 09

Sehubungan itu, pihak FEMINA 09 telah mensasarkan penglibatan minimum 500 peserta daripada pemuda/i negara yang terdiri daripada mahasiswa/i Institusi Pengajian Tinggi Awam/ swasta, pelajar Matrikulasi, dan pelajar STPM.

Pihak FEMINA'09 juga menawarkan RM50 untuk 50 orang yang pertama sekali mendaftar. Sebarang pendaftaran bolehlah hubungi :

Saudari Pengarah, Shahrizul Ayuni 013 635 3936

Saudari Setiausaha, Syakilaisma 019 450 3668

1 KOMEN:

Anonymous said...

It never argues with the findings of legitimate science Put your dog on the leash, and make sure you're the first one through the doorOtherwise you're stuck with dial-up modem access, which means a choice between:- using your existing ISP's local call number in the country you're visiting (provided your ISP has a local number! AOL and Compuserve generally do5
Pray as the early disciples did, "Lord, increase my faith" Below I've included 5 tools that can help you Follow the vet's advice

Texan Arian Foster Jersey
JJ Watt Elite Jersey

This show starts with The Management Team only needs an overview, and ends with training being designed to fit a time slot, as opposed to being designed to build specific skills The photo wizard appears1

Falcons Tony Gonzalez Jersey